A A A

Waar moet Ymere voor staan? Geef uw mening in het Digitaal Klantenpanel!

Waar moet Ymere voor staan? Welke keuzes moet Ymere de komende jaren maken? Voor wie moeten we er zijn? Wat betekent betaalbaar wonen in onze regio? Moet Ymere zich blijven inzetten voor gemengde wijken? Wat vindt u daarvan? Onze klanten kunnen nu via het Digitaal Klantenpanel hun mening geven!

Ondernemingsstrategie

Ymere werkt in 2015 aan haar Ondernemingsstrategie. In die strategie beschrijft Ymere waar zij voor staat en wat haar ambities zijn voor de komende jaren. Wij zijn heel benieuwd wat onze klanten in het werk van Ymere belangrijk vinden. We leggen acht stellingen voor. Klanten kunnen aangeven of zij het ermee eens zijn of niet, en waarom. De resultaten van het onderzoek nemen we mee in de uitwerking van onze Ondernemingsstrategie.

Aanmelden voor 1 mei

Wel klant van Ymere, maar nog geen lid van het Digitaal Klantenpanel? Als u zich nog vóór 1 mei aanmeldt op www.klantenpanelymere.nl ontvangt u automatisch een uitnodiging om mee te denken over de Ondernemingsstrategie. Onder de panelleden die de vragenlijst volledig hebben ingevuld, verloten we 10 cadeaubonnen van €20. Meewerken is vrijwillig. U kunt er elk moment mee stoppen. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en anoniem verwerkt.

Wat gaat Ymere met die antwoorden doen?

“Als blijkt dat de meerderheid iets anders wil, zullen we daar goed over nadenken. We volgen de suggesties niet blindelings, maar we verantwoorden wel waarom we doen wat we doen.” Aldus Eric van Kaam, directeur Wonen en Leven.