Na de introductie van MijnYmere in 2020 vragen wij regelmatig feedback aan onze huurders die gebruik maken van MijnYmere. Met die feedback gaan we aan de slag. Zo maken we samen MijnYmere steeds beter.
Inmiddels heeft meer dan de helft van onze huurders een account op MijnYmere. Voor zaken die je in MijnYmere kunt regelen wordt echter nog veel gebeld naar het klantcontactcentrum van Ymere. Daardoor is het regelmatig druk aan de telefoon en is er soms weinig tijd beschikbaar voor huurders die extra hulp nodig hebben bij hun vragen.
In mei april gaat Ymere een proef doen, in overleg met de huurdersverenigingen, waarin we kijken of huurders meer vragen via MijnYmere kunnen regelen. In deze proef gaan we huurders met een MijnYmere-account, die bellen voor een reparatie afspraak, vragen om dit via MijnYmere te doen. Achteraf vragen we hen via een korte mail in een enquête hoe dat is verlopen en of er nog tips voor verbeteringen zijn.
De voordelen van MijnYmere nog even op een rijtje:
- Geen wachttijd aan de telefoon, u kunt online zelf een afspraak maken, verzetten of afzeggen, wijzigingen doorgeven, uw huurspecificatie inzien of sleutels aanvragen.
- Bij maken van een afspraak van een monteur heeft u direct een overzicht van alle tijden waarop dat kan. U maakt zo een afspraak die bij u past.
- U ontvangt een email bevestiging van de gemaakt afspraakdatum. Als nodig kunt u die later via MijnYmere nog verzetten.
MijnYmere is hier te vinden.