A A A

Uw mening over uw buurt, uw (t)huis & uw Ymere

SHY en Ymere hebben samen een digitaal panel ingesteld. Via het digitaal klantenpanel wil Ymere en SHY de wensen en meningen van zoveel mogelijk diverse bewoners kennen. Om zo samen te zorgen voor betere producten, diensten en beleid.

Het laatste onderzoek van het digitaal klantenpanel ging over huurdersopties en was een groot succes: de respons was maar liefst 81% Over de resultaten van de enquête hebben SHY en Ymere met succes overleg gevoerd. Het resultaat is dat er een vernieuwd beleid nog dit jaar wordt ingevoerd. Doet u mee aan ons volgende onderzoek?

Dit keer willen wij graag weten:

Wat u van de Betere Buurtprijs vindt.
In hoeverre u zich echt thuis voelt in uw woning.
Wat u ervan vindt als Ymere meer informatie en diensten online gaat aanbieden.

U hoort snel de resultaten van dit onderzoek terug en wat Ymere ermee gaat doen.

Nog geen lid van het panel?

Bent u nog geen lid van het digitaal klantenpanel? Dan kunt u zich snel en gemakkelijk aanmelden op www.klantenpanelymere.nl. Als u dit nog vóór 28 april doet, ontvangt u automatisch een uitnodiging voor dit onderzoek.

Al wel lid van het panel?

U ontvangt automatisch een e-mail met een link om aan dit onderzoek deel te nemen.